Trasmak i roven!

Godkvall! Igar var vi ute och rojde pa stan, riktigt kul uteliv har maste jag fa saga! Trffade Nicole och Jenny och det blev riktigt lyckat, men inte sent! Vaknade imorse av att Nicole och Jenny kom forbi rummet och sa gick vi till en restaurang for o ata frukost. Bestallde en meny som hette special breakfast som bestod av:

-Frukttallrik
-Stekta agg med toast
-Bananpannkaka
-Kaffe
-Juice

Allt for 15 svenska kronor!!! Riktigt nice!!!! Satt och spelade Yatzy och kort pa restaurangen sen var det dags for lunch pa samma stalle. Blev lite mer spel och sen insag vi att vi suttit dar i mer an 6 timmar...fest!

Snart ska vi upp och ta en liten vila sen blir det middag och antagligen utgang! Ar sa himlans lycklig nu! Jag ar inte sjalv och jag har massa goa vanner runt mig! Allt som fattas nu ar att hitta ett bra dykcenter, fa in lite dyk och sen bara ha de allmant bra! Jag och Lucas ska aka runt lite har pa Bali, vi vet bara inte vart an :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0