Sista dagen pa Bali

Hello darhemma! Imorse vaknade jag i ett tomt rum...Nicole och Jenny akte inatt, sa nu ar jag ensam igen. Lucas kommer ikvall och sen aker vi bade tva imorgon, han till Nya Zeeland och jag tillbaka till Phuket. Bali har varit riktigt kul faktiskt! Trots att vadret har varit daligt osv sa har det varit hur underbart som helst att fa vara med mina vanner! Men det ska bli skont att aka tillbaka till Phuket och dyka massa! Har bokat en dykutflykt pa fredag och sen ska ja nog dyka pa lordag ocksa, for sen bar det av till Koh Samet pa mandag! Dock maste jag betala en speedboat for jag missar farjan och speedboat ar dyrt, men jag tanker inte stanna en natt i Pattaya..no way! Jag vill aka till Ida och tjejerna sa snabbt som mojligt, har saknat dom!

Sen vill jag bara saga att nu borjar det kannas konstigt att jag snart aker hem! Jattekonstigt...blandade kanslor. Jag vill komma hem, men samtidigt inte. Jag vill kunna dyka nar jag kanner for det, jag vill att det ska vara varmt och skont, jag vill bara kunna satta pa mig ett fult linne och ga ut. Men det finns massa saker jag saknar darhemma med:

-Hemlagad mat (!!!!!!!!)
-Min garderob (borjat trottna pa att ha samma klader i 2 manders tid)
-Min familj
-Mina vanner
-Rutiner

Osv osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0