Ojojoj

Mkt dalig uppdatering, men det hander inte mkt har pa Bali. I lordags hade vi en redig utekvall med tva av Lucas surfkompisar och igar brakade jag med telefonbanken pa Swedbank. Ska ringa och braka med dom annu mer ikvall. Blir nog bara en trevlig middag med tjejerna ikvall och sen blir det nog mys pa hotellet, for Nicole och Jenny aker till Kuala Lumpur imorgon :( Men jag aker ju pa onsdag morgon till Phuke sa de gor inget! Men ja kommer sakna dom for vi kommer ju inte ses pa mer an en manad. Men men...Idag har jag bokat min biljett till Pattaya och vidare med bil till Koh Samet! Antligen ska jag fa aka tillbaka till mina flickor och alsklingshundarna! Langtar!

Annars da? Inte mkt...har bokat lite dyk i Phuket och ska formodligen kopa mig min egna dykdator ocksa!!! Yey!! Sa efter vistelsen i Phuket blir det leva snalt snalt snalt, men de kan jag leva med. Massa dyk och egen dykdator och mamma ar nojd! Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0