Fredag

Hello! Har precis kommit tillbaka fran mitt forsta dyk pa Bali. Vrakdyk blev det och det var riktigt nice! Vattnet var klart och vraket var riktigt haftigt. PLUS att jag sag en HAJ!!! IGEN!!! En whitetip reef shark blev det denna gang och jag klagar inte, den var riktigt fin! Dock vet jag inte om jag ska dyka mer har eller inte. Nar jag kom tillbaka fran dykningen traffar jag en engelsk kille som bor pa vart hotell. Han berattar att det har varit jordbavningar i Tokyo och att hela staden ligger under vatten och ar helt borta. Det forklarar varfor jag och Nicole vaknade inatt av att vara sangar skakade....riktigt laskigt! Och nu har dom gatt ut med tsunamivarning i Indonesien och vi vet inte riktigt vad vi ska gora. Och sarskilt Nicole och Jenny vet inte vad dom ska gora, for dom skulle ju akt till Tokyo pa tisdag. TACK GODE GUD ATT DOM INTE AR DAR NU!!! Men dom kanner sig stressade osv for dom vet inte vad dom ska gora nu. Men vi far se vad som hander. Vi kanske aker norrut over natten, men vi far se. Lite spannande ar det, men vi vet ju inte hur allvarligt det ar, sa de ar lite laskigt. Men ingen behover vara orolig darhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0