Bali!

Nu ar jag framme pa Bali. Lucas plockade upp mig pa flygplatsen och vi korde lite vilse i stan, innan vi hittade hotellet. Akte fast av polisen gjorde vi ocksa eftersom bara jag hade hjalm, men inte Lucas. Da blev det boter..ajaj.

Vi kom fram till hotellet och det ar riktigt mysigt och ANTLIGEN mycket backpackers! Det gillas! Fick reda pa att Nicole bor pa samma gata som mig...galler bara att hitta henne, hehe. Efter att jag installerat mig pa rummet gick vi ner och at lite mat och sen gick runt lite pa stan. Nastan allt ar stangt idag for det ar nan hogtid, men imorgon sa! Ser ut som att dom har riktigt schyssta affarer med snygga klader (hmm..) Nu blir det tillbaka till hotellet, ta en nap och sen ut ikvall, kolla lite fotboll och se vart kvallen tar oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0