Världens überfail!

Vi lyckades med det nästan omöjliga: Vi låste ut oss från hotellrummet! Vi låg och sov och strax innan klockan var 3 så vaknade Said. Han gick ut och satte sig på uteplatsen. När han skulle öppna dörren så ville han inte väcka mig och öppnade den inte riktigt ordentligt. Jag vaknade ändå av att han gick ut så jag gick upp och satte mig med honom. Jag stängde självklart igen dörren som vanligt folk skulle göra och efter en liten stund på uteplatsen när vi skulle gå in så insåg vi att vi låst ut oss. Vi satt där kanske 45 minuter..gick en sväng till stranden...gick tillbaka till hotellet, kollade på soluppgången. Efter mycket om och men hittade vi en vaktis som hjälpte oss att komma in. Och det skall noteras att vi fan inte ätit sen klockan 13 igår, vilket innebär ingen mat på 18 timmar. Men frukosten öppnar om 7 minuter och då jävlar! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0