Torsdag

Denna förmiddag har vi haft riktigt kul! Vaknade vid halv 6 och gjorde oss iordning för en utflykt. Vi blev hämtade av en kille som körde tattarpack med oss ner till stranden där vi hoppade på en båt. Först åkte vi ut en ganska lång bit och efter en liten stund såg vi MASSA delfiner som hoppade runt och simmade med båtarna! JAG DOG en jävla massa inbords av lycka kan man ju lugnt säga. Dom var så fina och så små (trodde dom skulle vara större) och dom var helt underbara!! Hur många som helst var dom också! Efter det åkte vi vidare till en ö som jag verkligen inte vet vad den heter, haha..nåt på B. Iaf, dit kom vi och där fick vi snorkla i jättefint vatten och se massa fina fiskar. Jag såg även inte en, men två sköldpaddor som simmade så lugnt och fint! Tyvärr blev det lite grumligt ett tag, men det var ändå så vackert!

Efter det satt vi och chillade en liten stund innan vi begav oss med båten till Virgin Island och det var en ö som man typ kan se på vykort. Helt sanslöst fint var det! Vit sand, turkost vatten och hur mkt palmer och plantor som helst. Sen bar det av tillbaka till hotellet och nu är vi här. Jag ska strax gå ner till poolen och ligga och dega lite med en bok o lite musik kanske, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0