Today is the day

Idag kommer min kära mor hem. Jag ska till Arlanda och hämta henne. Jag är fett med nöjd. Sitter just nu i soffan med Tess och har världen jävla matkoma...Ida på jobbet åt stuvade makaroner, så jag bestämde mig för att ja ville ha det ikväll, hehe. Så jag gjorde det (och som vanligt är jag skitdålig på att måtta) så det blev asmkt men ingen av oss slutade äta, haha! Så nu mår man som man mår. Plus att jag har gått upp 4 oönskade kilon som ska bort bort bort under resan, helt under första månaden.

Hur som helst...ikväll blir det Filip och Fredriks årskrönika med Ellen och Tess och sen blir det Arlanda och hämta min moooor! :)

Kommentarer
Postat av: Lollis

hejsan! jag är på väg till Sälen och kommer hem fredag/ lördag så om vi inte ses kanske jag kan komma förbi dit jobb eller nåt!? Kramar<3

2011-01-05 @ 20:47:06
URL: http://bymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0