Tisdag

Mycket intetsägande dag. Vaknade, åt frukost, gick ner till stranden med Kristina, låg på stranden HÖGST 10 minuter (det var molnigt men varmt) och sen gick vi åt på ett jättemysigt filippinskt ställe. Verkligen inget turstställe. Det märktes på maten och framförallt på priserna! Vi åt ris, lite nudlar, friterad aubergine, och bönor (Kristina åt räkor) och en stor flaska vatten som vi delade på = 100 pesos = 50 pesos/person = mindre än en guldpeng!! Lätt värt, blev jättemätt och där ska jag äta mer!! Mysigt var det!

Efter det gick jag till rummet, tog en nap på 2 timmar och sen gick vi käkade på Jugali's, nom nom nom! Pasta med tomatsås ungsgratinerat med mozarellaost...och sen två påsar av mina favvochips höhö! Nu känns det som att jag bara väntar på att dra vidare...händer inte så mkt här och vädret är inte det rolgaste heller.. :/ Känner att det gärna får bli sol nu sista dagarna vi är här för jag börjar känna mig lite blek igen (bortskämdtjej.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0