Stranden

Har precis kommit tillbaka till hotellet från stranden och jag säger bara wowwowwow!! Vit sand, turkost, klart vatten och huuuuuur stekigt som helst. Vi var där i kanske 2 timmar..varav 45 minuter käkade vi på ett ställe. Och jäävlar vad det brände och stekte. Jag har fått lite lite färg och nu kommer min hatade vän soleksemet...fanfanfan! Men men..Vi har packat upp våra kläder och gjort oss lite hemmastadda. Vi ska senare gå runt lite i staden, jag måste köpa ett badlakan och sen ska vi bara ta det jättelugnt och gå lägga oss tidigt, för vi är ganska förstörda, haha! Said kom precis ut ur duschen och säger: Det är hål i mina kalsonger sen flygningen, haha! Så jävla fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0