Lugn dag

Idag har varit en lugn dag...började med att vi mötte Christina, Josefin och Mattias för att planera dyktripen (som inte blir av nu) :P Det skulle bli alldeles för dyrt för mig och Said så vi bangade. Men vi ska köra massa fun dives här omkring och i Balicasag så det ska bli nice!! Vid 13-tiden träffade vi Johan och Therese för en avskedslunch eftersom dom åkte till Hong Kong idag...lite sad att säga hejdå, men men.

Efter lunchen gick Said upp på rummet och jag degade kvar med Mattias och Josefin. Mattias klev på en sjöborre så dte blev ett litet uppehåll i badandet och solandet, men det gick bra. På väg hem gick jag och handlade lite frukostsaker och nu är jag på rummet. Vi kanske drar ut o äter middag sen, men något som är säkert är att den där jävla ananasen ska ätas upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0