Jag klappar mig själv på axeln då...

...för jag är numera en certifierad Open Water Diver, ja ja Idag gjorde vi klart den sista teorin och sen ett slutprov på 50 frågor (som jag för övrigt fick 100% på) och sen blev det sista utedyket för utbildningen. Det var riktigt häftigt men på slutet blev det riktigt strömt i vanlig ordning. Men nu är vi klara iaf och jag vill bara ha mer och mer! Vi snackade med 3 andra dykare som var inne på att åka till Apu Islands där det tydligen ska va riktigt bra dykning, men det kostar en hel del och vi får se hur vi gör, men det vore riktigt mkt fest! Vi ska alldeles strax ner till dykcentret och möta upp dom och ha "öråd" som vi kallade det för att snacka om det o kolla upp hur det kan bli billigast! Vore riktigt nice om det blev av dock!

Annars vet jag inte riktigt...filippinerna är nice, men jag börjar bli liiite rastlös faktiskt..men men, det är en och en halv vecka kvar så vi får la se!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-20 @ 10:39:12
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Jossi

Nej vad duktig du är som har tagit dykcert!!! Fy vad häftigt! Har alltid velat ha det! :D

2011-01-22 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0