Jag är så bra...bara så ni vet!

Nycertifierad...igen!! Haha! Kom precis hem från dykshopen och har tagit mitt Advanced Open Water. Dagen började med att jag åkte ut och gjorde mitt fotodyk. Alla bilder var inte awsome, men vissa bilder fick jag verkligen till. Béa (min instruktör) tog massa bilder på mig också så när jag får dom ska jag lägga upp dom! Men fotodyket gick sjukt bra och jag fick riktigt bra bilder på en Napoleon ål och en nudibranch! Sen var det lunch och då satt ja o pluggade lite. Sen var det dags för navigationsdyket och det gick som de gick, haha! Jag och kompassen är inte bästa vänner. Men men...gjorde illa handen på en korall också så nu är min hand fint uppriven, oh ja! men men..nu ska jag strax duscha sen blir det middag med hela glada gänget!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag väntar förväntansfullt på att få se bilderna! :D

2011-01-29 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0