imorgon imorgon imorgon!

Tillbaka på hotellrummet efter en mkt trevlig dag! Som sagt blev det en riktigt god frukost och efter det blev det ner på stan och köpa lite grejer. Sen gick vi tillbaka till hotellet, läste lite och tog det allmänt lugnt. Till slut fick jag panik av att sitta inne så jag gick ner till poolen och solade o badade lite..det var ruggigt skönt! Sen kom said ner och så gick vi till stranden. Vi käkade en hyffsad pizza och medan vi satt där och kollade ut över stranden började det helt plötsligt spöregna, fast solen sken!!! Skitskumt va det, men ganska fint ändå, höhö!

När det hade lagt sig gick vi bort den den sidan av stranden som vi inte varit på och där var det mkt större och betydligt mycket finare så där ska vi hänga framöver! Vi hittade även ett dykcenter där en svenk kvinna jobbar så vi gick dit och pratade med henne så på fredag ska vi gå en grundutbildning och få dyka i pool och i havet och sen ska vi ta dykcertet i nästa vecka. Glad tjej? JA!

IMORGON däremot ska vi ut på en delfinutflykt!!!!! Snackade med 2 par på bor på vårt hotell som hade gjort det idag och dom sa att det var hur kul som helst o att man fick se jättemkt delfiner! Jag kommer svimma!!! En dröm som går i uppfyllelse kan man ju säga! Nu ska jag duscha för jag har sand på hela kroppen inklusive i håret!


Kommentarer
Postat av: Andy

Fyyyy fan vad underbart ni verkar ha det! As skoj att du ska dykcertifercat :D avundsjuk!!!

2011-01-12 @ 13:38:16
Postat av: Jossi

Det låter helt sjukt bra!! Jag vill jag vill pandy ska köra en spontanius och komma och våldgästa?

2011-01-12 @ 19:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0