I saw her laugh, then she said go away

Ligger i sängen. Denna dag har varit lite konstig.. jag har sovit en hel del, inte ätit regelbundet och kliat på mitt asstora myggbett som jag har fått på armbågen (armbågen har svulnnat upp...fest!) På eftermiddagen kikade Kristina förbi och åt kakor med oss och sen gick vi ner till hotellbaren, käkade en macka och snackade skit. Hon är så bra Kristina! Mysig är hon! Sen tog jag och Said en promenad till bankomaten, som inte är den pålitligaste, och som väntat funkade den inte. Vi gic långa vägen och tog en promenad vil stranden och såg Mattias och Josefin sitta på en restaurang så vi satte oss med dom en stund och snackade lite. Fick även allergitabletter av Josefin till min finfina armbåge. Men nu ska det sovas! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0