Balicasag = bäst

Har precis kommit hem från min dykutflykt i Balicasag! Shit vilken bra dykning!! Inte särskilt strömt, jag fick en bra chans att träna på min neutrala flytkraft och jag såg så mycket fint i vattnet. Massa fina koraller, minst 7 sköldpaddor och massa fina stim med olika fiskar! Nu är jag heelt död, men jag får verkligen inte lägga mig nu för då förstör jag hela dygnsrytmen som jag har kämpat för att fixa. Jag tror tyvärr inte att det blir fler dyk här i Panglao eftersom jag måste hålla lite i pengarna och det är lite synd :( För då blir det typ 2-3 veckor utan dykning...:/ men men..

Fick dyka första gången med Kristina idag och det gick riktigt bra! Vi är nog bra dykbuddies! :) Nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen kanske läsa lite. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0