Baj baj 2010, velkam 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Varit på festival, varit på gayklubb och slutat äta fisk

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gillar inte nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tak och lov!!

5.Vilka länder besökte du?
Egypten och Kanada

6. Mest efterlängtade möte?
Träffa min lillasyster Estelle

7. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Hmm...en hund! Men det kommer inte hända, så...

8. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Estelle föds 7/7

9. Bästa minnena ifrån sommaren 10?
Arvikafestivalen och roadtrip till Gbg med Ellen

10. Vad var din största framgång 2010?

Repa mig efter ett jobbigt break-up...nu är jag starkare än någonsin!!

11. Största misslyckandet?
....vet inte..

12. Största misstaget?
Kan ha varit att jag inte tänkt på mig själv tillräckligt mkt...det fick sina konsekvenser

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Näe, typ inte

14. Bästa köpet?
Oj...ingen aning :p

15. Träffat någon kändis?


16. Vad spenderade du mest pengar på?
Typ mat

17. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, när jag bokade och betalade Asienresan, wooooa!

18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Ingen aning...finns väl några..

19. Har någon du känner tagit körkort?
Ja, fast jag vet inte om de va 2010 eller 2009 dom tog det

20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och...Första halvåret av 2010 = SKIT! Andra halvåret av 2010 = Glad

21. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer med mina syskon

22. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat

23. Hur tillbringade du julen?

Med familjen hos pappa och en blev det krök hos Marcos!!

24. Blev du kär i år?
Nej, tack gode gud för det!

25. Hur många one night stands?
Definiera one night stand?

26. Favoritprogram på TV?
WHALE WARS!

27. Bästa boken du läste i år?
"Blind lydnad"

28. Största musikaliska upptäckten?
In Flames

29. Något du önskade dig och fick?
Saker inför resan

30. Något du önskade dig men inte fick?
En iPhone

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jobbade och sen hade jag fika hos mig med alla min tjejer!

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag upptäckte Sea Shepherd tidigare

33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2010?
Inget speciellt... haha

34. Vad fick dig att må bra?
Mkt

35. Läskigaste upplevelse?
hmm...Vet faktiskt inte..jag är inte så bra på att komma ihåg saker

36. Äckligaste upplevelse?
Måste nog ha varit att gå på BajaMaja på Arvikafestivalen

37. Årets fest?
Wigges 20årsfest

38. Vad är du mest stolt över från 2010?
Att jag verkligen har kämpat och tjänat ihop pengar till min resa

39. När var du mest nervös?
Ingen aning...jag är alltid lite smånervös, haha

40. Där du tillbringat flest helger?
Säkert hos Ellen

41. Vad fick dig att må dåligt?
Förhållandet i början på året

42. Hur kommer nyårsafton spenderas?
Den spenderades hos mig

43. Vem saknar du?
Just nu: Min mor!!

44. De bästa nya människorna du träffade?
...

45. 2010 mest använda ord?
Fett

46. Ditt mål för 2011?
Resa, jobba, volontära för Sea Shepherds svenska avdelning och förhoppningsvis komma in på ett marinbiologiprogram i Australien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0