Advanced Open Water

Jahapp...jag är rastlös, det är dåligt väder..JAA jag tar ett till dykcert! Så kan man ju också göra. Idag började jag med AOW kursen! Fick boken, har läst en hel del och ska fortsätta med det en liten stund. Imorgon ska jag göra 3 dyk: djupdyket, navigationsdyk och nattdyk. Sen har jag även valt fiskidentifiering och undervattensfotografering, så det blir antagligen på lördagen!

Gick över till Josefin och Mattias en sväng eftersom dom bor precis vid dykshopen. Yatzy, kort och massa snack blev det. Sen när jag kom tillbaka till hotell fick jag höra att Kristina och Said bestämde att vi skulle ta massage på rummen idag, nice!! Så om 2 timmar ungefär blir det massa massage!! Nom nom nom...tills dess blir det plugg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0