The War Remnants Museum

Idag var vi ju på det där museumet om Vietnamkriget och det var riktigt intressant och ett riktigt bra museum. Mycket bilder, både fina och hemska, och mycket information! Dom hade även helikoptrar och flygplan från U.S Air Force. Jag tyckte det blev lite jobbigt då och då och kolla på alla bilder, men annars tyckte jag att det var riktigt intressant och bra! Efter det promenerade vi till KFC, höhöh..jag kan ju inte äta så mkt där, så jag åt en liten coleslaw och pommes. Sen gick vi hemåt, nu har vi vilat och degat och vi ska ut och äta middag senare idag eftersom vi ska försöka vara vakna till 12-slaget då dom firar nyår!










"Tigerburar". De är gjorda av taggtråd. I den stora hade man 5-7 fångar, i den lilla 2-4




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0