Sola och bada

God eftermiddag! Jag vaknade någorlunda utvilad idag vid 11 och gick till stranden och degade lite, läste en bok, badade osv. Vid 16-tiden gick jag tillbaka till lägenheten och duschade och nu sitter jag och vilar lite. Jag har kollat på lite flygbiljetter från Pattaya till Phuket och jag åker antagligen lite tidigare härifrån och åker till Phuket och chillar där. Vi får väl se hur allt blir.

Ikväll kanske det blir en utgång eftersom Ida är ledig imorgon, men vi får se hur mycket hon orkar och jag vet själv inte om jag orkar, men vi får se. Imorgon ska jag faktiskt ta mig till det andra dykcentret som ligger en bit bort och snacka lite med dom och kolla om jag kan dyka nån gång nästa vecka!! Jag har saknat dykningen!!


Såhär schnygg kan man va på Koh Samet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0