Rosa Grisens konkurent!

Hallå där hemma! Försökte få upp lite bilder från Bangkok och första kvällen här på Koh Samet, men internet vill inte samarbeta så vi försöker en annan dag! Igår hade vi sjukt kul, blev lite för kul kanske. Vi gick och åt middag på ett ställe som heter Chili. Det var jag, Ida, Said och Louise och Jenny som är Idas kollegor. Efter det gick vi ner till stranden till ett ställe som heter Ploy och röjde lite! Riktigt kul att träffa Idas jobbarkompisar och alla är hur gulliga som helst! På slutet av kvällen var det bara jag och Ida kvar så det blev en liten sväng förbi SevenEleven där vi köpte lite mat (och mata lite hundar höhö) och sen var det raka vägen till sängen.

Vaknade imorse med rödsprängda ögon och alldeles för trött, men stranden väntade på mig så jag tog mitt pick och pack och gick ner. Låg i solen lite för mkt och lite för mkt på rygg så jag är lite bränd på bröstkorgen..eller typ ganska röd..inte kul! Men nu har jag iaf fått färg och imorgon ska vi jobba lite mer på den biten!

Ikväll ska vi träffa några kompisar till Said som också är här på ön. Vi ska kolla thaiboxning (gladtjej.se) och sen ska jag nog möta upp Ida efter att hon har jobbat och se vad hon ska hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0