Racha Noi & Racha Yai

Dodstrott, men sa vart det! Har varit ute och dykt idag. Inga hajar, inga mantor (trots att nagra andra faktiskt sag en 5m lang manta) Men en jakla massa scorpionfish, apastora muranor (!!!), stingrockor och en massa annat smatt och gott! Har borjat fa riktigt bra klam pa min flytkraft nu och jag ar asstolt over mig sjalv. Nu ar jag dykfri i 2 dagar och sen ska jag ut till Phi Phi pa onsdag, 2 dyk, picknick pa stranden och lite sightseeing, skooont!

Ikvall blit det gamla vanliga: Take away pad thai, chill pa rummet och sen soooova! imorgon blir det antagligen en lite tripp till stranden. Tyvarr har jag inga bocker kvar att lasa, men jag har min sudoko! Fest! Nu ska jag strax ivag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0