One night in Bangkok

Blev inget hos doktorn idag för att det har blivit betydligt mycket bättre sen igår. Inte kliat nånting idag och svullnaden har gått ner lite. Nu är det bara lite småbölder kvar, men det gör inte ont längre! Tummen upp!

Idag har vi gått runt lite på gatorn i Bangkok, jag har köpt lite grejer till Ida som hon inte kunde köpa på ön och jag har köpt tre ascoola ringar och ett Skid Row linne. Jag börjar få in det här med pruntandet vill jag påstå! Jag är alltid för snäll, men linnet lyckades jag pruta ner nästan 50%..jag är bra!

Imorgon kommer Johanna till Bangkok och förhoppningsvis hinner jag träffa henne, för antagligen åker jag till Ida på onsdag istället för lördag och sen kommer Said på lördag. Imorgon ska vi gå runt och shoppa lite till (detta är fan livsfarligt!!) och förhoppningsvis träffa Johanna och hennes karl!


Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Vad rolig din blogg verkar vara! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! =P Ha en bra dag =)

2011-02-23 @ 10:26:23
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0