Muay Thai

Goddagens! Eller det är kväll här men ändå. Idag har vi haft en heldag! Vi åkte till en fin park som heter Lumpini Park (tror jag) där vi satt och chillade, promenerade, kollade på varaner som gick löst i parken och degade lite i solen. Sen gick vi vidare till Thailands högsta byggnad, kollade lite utsikt och tog en drink. Efter det gick vi till MBK igen för Said ville kolla lite tv-spel och grejer..på vägen ut såg vi att det skulle vara thaiboxningsmatch vid 18-tiden så vi gick dit och kollade. Först var det två yngre killar som körde och det var lite halvkul...sen var det två tjejer och det var kul. Sen kom karlarna!! Oh my, säger jag bara! Haha! Vilka kroppar..mumma! Efter det åkte vi till Khaosan, jag köpte en ring och en klänning (herregud för allt jag shoppat) och sen åt jag lite middag. Nu är vi hemma och jag har packat klart min ryggsäck, för imorgon bitti bär det av till Ida!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Längtar efter dig med syrran!!! Puss o Kram<3

2011-02-09 @ 19:56:14
URL: http://bymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0