"Motorbike?" "NO!" "...marjuana?"

Ja, så låter det på gatorna i Vietnam...bara en liten parantes sådär.

Hursom, nu sitter vi på flygplatsen i Vietnam och degar...det är nya grejen förr oss...vi älskar att hänga på flygplatser...inte..Ska gå på planet om ungefär en timme och sen bär det av till Bangkok! Ska bli nice! Sen blir det åka till Ida och det är typ det enda jag kan tänka på för tillfället!! Oh yes..it's gonna be epic!

Börjar känna att jag saknar lite saker hemma, typ som:

-Mina älskade kängor
-MITT SMINK!
-Klä upp mig, fixa mig etc
-Se min lillasyster krypa (för hon har precis lärt sig det minsann)

Sen har min smiley piercing fuckat sig...får ju en grop i tandköttet av kulan..inget nytt. Men imorse ta mig faaen så har kulan gjort en grop ända ner till tanden..den är inte nice och jag är fett nojig! Måste nog ta ut den när jag kommer hem, så de e lite ångest.

Riktigt skitblogginlägg, men jag orkar inte..jag är trött, vill komma fram till Bangkok, sova, sen träffa Ida! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0