Lite utgång med kollegorna

Har precis kommit hem efter en ypperlig kväll! Jag och Said och åt lite middag med Lova, Malin och Jonas. Sen gick vi till Naga Bar där det var thaiboxning (mamma gillar!!) Många snygga kroppar och några knockouts...Jag träffade en jättetrevlig tjej som hette Malin som var divemaster och vi satt och snackade lite dykning, bytte nummer och facebook så kanske vi möts upp nånstans och dyker tillsammans, yey! Börjar sakna dykning riktigt mkt nu! Hursom, så var jag sjukt trött efter att ha legat på stranden hela dagen och bara sovit 6 timmar och varit lite lagom bakfull, så jag bestämde mig för att gå hem. På vägen hem träffade jag Jenny, Isak, hans tjej Charlotte och Kasper på Ploy. Satte mig där och snackade lite. Helt plötsligt stod vi inne och dansade som aldrig förr! Riktigt lyckad kväll som slutade med en påse jordnötter. Då vet man att då är det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0