Good bye smiley, hello diving!

Japp, rubriken sager det mesta. Igar var och dok for forsta gangen pa 3 veckor och det var helt underbart!!! Dok vid vrak, en vacker korallvagg och pa ett stalle dar det skulle finnas leopardhajar, men dom var inte dar for det var alldeles for stromt, da drar dom. Det var helt underbart att fa vara pa en bat igen och mecka ihop utrustning och andas under vatten!! Wow, jag ar i extas! Och imorgon ska jag ocksa ut och dyka massa! 3 dyk pa tva olika oar blir det..mumma! Igar forresten sag jag en stingrocka och en murana!! Mamma gillar!

Sen kommer vi till den trakiga delen...Jag har tagit ut min smiley piercing...jag ar fett ledsen, men den har gjort ont nastan hela resan och sarskilt nar jag dyker. For den forsta sitter masken pa den och trycker och sen har man ju regulatorn i munnen och det gor ocksa sjuktligt ont. Sa nu ar det borta och det ar lite blandade kanslor ma jag saga, haha!

Idag ar det lite mulet har, men varmt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta pa idag...kanske bara dega lite..ga runt pa stan och kolla, for jag har inte kommit langre an fran hotellet till stranden..kanske ska spana in laget liksom! Men jag mar bra och ar lyckligare an nagonsin sa alla vet! och jag saknar alla darhemma, men jag vet inte riktigt nar jag kommer hem..kanske aker tillbaka till Koh Samet efter att jag har varit har och bara hanger dar med min kara Ida...who knows! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0