Framme!

Hellu!

Jag har inte varit vid datorn pa for lange, men nu ar jag har! Det far bli internetcafe for mig framover, men det funkar ju det med! Sista kvallen pa Koh Samet var riktigt nice! Lite utgang med ganget och massa dans med min alskade Ida! Blev lite thaimat pa vagen, men det var alldeles for starkt sa vi slangde det, haha! Ida var sjukt sur over det kan jag meddela! Vaknade morgonen efter och sag ut som kriget, men pallrade mig upp och gick ner till baten. Efter mycket om och men kom jag fram till Phuket. Allt gick smidigt men jag var sa sjukt trott sa de blev lite jobbigt. Kom fram till hotellet och traffar Jason (som vi traffade i vietnam) och jag bodde i bungalown bredvid min, sweet! Sa jag ar inte helt sjalv harnere (om nagon oroar sig for det). Igar kvall gick jag till Club Scandinavia dar mammas kompis Stefan jobbar..eller han ager baren. Han har aven ett dykcenter sa vi satt och snackade dykning och chillade ett par timmar. Ni som undrar: JAG SKA DYKA IMORGON OCH JAG AR GLADAST PA JORDEN!!!! Imorgon blir det ett vrakdyk, ett dyk med leopardhajar och ett dyk vid en korallvagg! Yes sir!!

Nu ska jag ga och hitta pa ngt med Jason och sen ska jag traffa Stefan igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0