En bra dag!

Dagen började med frukost på hotellet och sen gick vi till apoteket för att ja skulle köpa Betadine till min hand. Tycker inte att det hjälper på mycket, men det var det min dykinstruktör sa att jag borde köra på. Fick det precis när jag hade skadat handen och då funkade det riktigt bra, men nu tycker ja inte om den! Béa (dykinstruktören) trodde att handen höll på infekterad..känns ju awsome...inte! Hur som helst...vi mötte upp Jason på GO2 bar, gick och käkade på Zen (nom nom) och sen gick vi och köpte biljetter till dockteatern! Sen ugglade vi mest runt på stan. Åkte upp i Saigons högsta byggnad, kollade utsikten, åt frozen youghurt och sen gick vi på teatern!

Den var riktigt häftig! Massa fina drakar och dockor och så var det ett band som spelade musiken live till showen! Det var riktigt nice! Jason somnade dock, vilket jag inte han få in i mitt huvud för att ljudnivån var inte av denna värld (som allt annat här i Vietnam!) Nu ska vi göra oss iordning, sen blir det nog middag på Good Morning Vietnam, en riktigt trevlig italiensk restaurang..lite dyrare, men ack så gott! Sen blir det väl några öl och sen hem och Skypa med papi!




Nejdå, det är inte alls farligt att klättra i elledningen, ja lovar!


En flera meter lång häck som dom har format till en drake!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0