Dag 2

Godmorgon! Nu har vi precis kommit upp från frukosten. Jag är så sjukt trött även om ja gick o la mig vid typ 10 igår kväll. Igår var vi ju och åt på Kim Café och där hade dom riktigt god mat! Vi köpte vegetariska vårrullar (det var nån slags tofugrej i så jag blev vettskrämd och trodde det var kött), men dom var hur goda som helst! Och sen beställde jag fried noodles med grönsaker, nom nom nom! Sen gick vi runt lite på stan och hittade ett ställe som heter GO2 som står med i boken jag fick. Vi satte oss där och tog en varsin Saigon-öl. Den var hur god som helst. Sen promenerade vi hemåt och däckade i sängen nästan direkt!

Idag är det vietnamesiskt nyår och det ska tydligen va fyrverkerier och grejer så vi ska försöka hålla oss vakna...lycka till säger jag! haha! Nu ska vi göra oss iordning för dagen och sen ska vi på ett museum som har utställningar om Vietnamkriget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0