Body scrub

God kväll! Har precis kommit hem från en riktigt mysig middag med Ida, Louise och Kasper. Det var en riktigt trevlig restaurang där man satt och dinglade med benen ovanför havet...hur coolt som helst (men svårt att förklara såhär i bloggen). Idag kom Lina och väckte mig vid halv 12 (!) och sen gick vi ner till stranden och degade lite, snackade lite skit, solade och badade massa. Sen kom Ida som bara jobbade halvdag idag. När vi legat på stranden en stund såg jag att jag fått vattenblåsor på bröstkorgen. När dom sen spricker så försvinner huden = blek!!! Jag bestämde mig då för att ta en body scrub. Ida och Lina tog fotmassage och jag gick och fick min hud bortskrapad. Nu har jag en fiiin blek fläck på bröstkorgen, men det är bara att börja om vettu!
En rolig sak som hände idag var att jag fick svar på mailet jag skickade till Jason första dagen i Bangkok (seg kille) och han är nere i Phuket nu så vi ska faktiskt ses, så jag behöver inte känna mig jätteensam första dagarna iaf. Han bor visserligen i Pattong, men det ska vi nog kunna ordna. Nu ska jag sova, för Ida ska upp tidigt imorgon. Ska försöka få upp lite bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0