Bakfull: Check!

Godmorgon! Ligger i Louises rum med Louise och Ida och bara degar. Vi har ätit frukost, beställde lite room service bestående av ägg och bröd och massa gott! Nom nom nom! Igår blev det en redig utekväll på Ploy igen med Ida och Lousie. Träffade massa skönt folk, dansade och hade det riktigt kul! Dock har jag blivit riktigt hes i vanlig ordning så jag har nästan tappat rösten..riktigt jobbigt och prata men det funkar! Igår träffade jag min framtida hund också! Ohhhh han va så fin och gosig!!! Jag kunde gå lägga mig gott igår med andra ord! Nu ska vi fortsätta dega runt lite och ikväll blir det gå ner till Ploy för dom har nån fireshow där som Ida ville ta med oss på..yeye!

Kommentarer
Postat av: Amer

Grattis på Alla Hjärtans Dag, min älskling. Pusspuss

2011-02-14 @ 18:36:36
Postat av: Lollis<3

Längtar! Jag har skaffat Skype nu! Vad heter du?!

2011-02-14 @ 21:48:04
URL: http://bymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0