Wunderbar helg!

Shiet vilken grym helg jag har haft! Åhh! Igår var jag och mina närmaste vänner hemma hos mig och krökade lite, eftersom ja fyllde år för typ en o en halv vecka sen men inte har haft tid att riktigt fira. Så alla pojkarna o flickorna kom över och det var riktigt kul! Mycket skratt och mycket alkohol och riktigt bra musik! Runt halv 12 bestämde några av oss att det var dags att dra in till stan. Det blev Harry B James. Första gången jag var där, men det var riktigt nice, dock var det knökfullt, men det var kul ändå. Förutom att ja var så jävla trött..men men.

Idag jobbade jag till 18 och efter det åkte jag direkt hem till Marcos som hade inflyttningsfest. God mat och härligt sällskap = riktigt nice kväll! Jag Clara och Candy var ute på promenad med hunden och gick vilse. En kort promenad blev en långpromenad. Men vi klagar inte! Nu ska jag sova, för imorgon blir det upp tidigt, åka till jobbet och sen åka till pappa och fira fars dags och leka med barnen! Godnatt!


Jag och Samme


Samme leker på toaletten


Gubben och Emelie


Rosie och Robin hade reunion


Robin och jag är fest!


Jonte och jag


Jag och Davve


Fabbe fuckar lite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0