Snö o slask

Då ger vi bloggandet en andra chans tycker jag. Jag hade en annan blogg tidigare, men den vill jag inte ha kvar för ja har massa dåliga (men också bra) minnen där...men nu är allt borta, raderat och nu börjar jag på ny kula! När jag kom hem från jobbet idag så åt jag lite middag, kollade lite tv och efter det brukar jag va ganska däckad. Men idag var en alldeles speciell dag...jag var så äckligt jävla rastlös...och uttråkad. Inte ok! Jaja, nu ska jag iaf gå lägga mig, så det får bli inlagg imorgon innan, under och efter jobbet. Fan vad fest! Bjuder på lite bilder från Swahili Bob's 5årsfest som jag och Tess taggat till i över 2 månader!


Jag, Tess, random och Fingers


Jag och Tess <3


Fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0