Slitentjej.se

Sjukt jävla sliten efter 6 dagars jobb. Brukar inte vara klen vad gäller att jobba mkt, men dom senaste månaderna har jag inte haft mkt ledigt och det börjar kännas i kroppen. Orkar inte stå länge på jobbet, vilket kan bli ett problem eftersom jag jobba i klädaffär..? Annars då, igår efter jobbet kom Said och Ellen över och vi degade o snackade skit. Har ju inte träffat Said på huuuur länge som helst..kommer inte ihåg när senast var. Det känns konstigt med tanke på att vi ska åka iväg med varandra, men knappt hinner snacka längre, haha! Men det blir nog bra!

Nu har jag bara 1½ timme kvar på jobbet och sen är jag tamigfan ledig!! Iaf en dag...sen blir det jobb jobb jobb i helgen. Imorgon blir det nog springa lite ärenden inför resan, va med Ellen (kanske secondhand shoppa??) och sen på kvällen blir de tjejkväll med Jossi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0