Pheniqs!

Ohh!! Kom precis hem från Irene. Har träffat hennes lilla kille och fyfan vad underbar han var!! Jag höll i honom säkert en och en halv timme och jag kunde inte sluta kolla på honom! Han är så fin och lugn och gosig! Jag är nöjd! Fick även en försenad födelsedagspresent av Irene...typ 2 kg Marabouchoklad! Så jävla mkt fest! Kan tippa på att det kommer försvinna när jag och Tess bor här, haha!

Hur som helst så jag är ledig imorgon och det ska bli riktigt skönt! På eftermiddagen åker jag till pappa och förhopningsvis kan jag följa med till dagis och hämta Elliot, Embla ligger hemma och är magsjuk :( Sen blir det väl mys med familjen.


Mina älsklingar Embla och Elliot! (Notera hur lika vi är...not)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0