Ny vecka = fest?

Måndag idag hörrni...kul eller? Nä, det tycker inte jag. Särskilt inte efter en så bra helg som denna! Sitter just nu på jobbet och ska alldeles strax gå ut o fortsätta jobba efter min rast. Imorse runt 11 kom Ellen och Clara ut till Nacka o hämtade mig och sen åkte vi till thaistället och åt lunchbuffé. Det är inte nådigt, för jag kan seriöst äta ihjäl mig. Precis som en hund kan...

Under lunchen ringde min mobiltelefon och det var ingen mindre än min älskade Tess som har kommit hem från Nordirland!! Jag är lyckliiiig!! Ska förbi henne en sväng efter jobbet o kolla hur hon har haft det och snacka lite skit, ska bli riktigt mys! Nä, nu måste jag ut o jobba. Lägger upp lite fler bilder från helgen senare, bilderna från Ellens kamera är 100 gånger bättre än dom från min. Fast min är finare...den är rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0