Monday morning...wasn't nice

Min morgon började inte riktigt som planerat. Jag hade tänkt vakna runt 7, tvätta håret, föna håret, pilla i håret..ja sånt som tjejer gör när dom har tvättat håret. Men ist vaknar jag 8, alltså en kvart innan jag ska gå till tåget. Det blir paniiiik i hönsgården. Hoppar in i duschen, tvättar håret fort som fan, slänger på ngt från garderoben och springer till tåget. Kom i tid till jobbet, men faan va ja hatar att stressa på morgonen. Men det var mitt eget fel så...

Jobbade iaf kort dag idag, och jag kan fan inte komma ihåg när jag gjorde det sist. Nu ligger jag hemma i min säng o ska fan inte röra mig härifrån förrän jag ska upp o laga middag. Sen kanske det blir pulkaåkning senare ikväll och det vore ju riiiktigt awsome, för de va ett helt år sen!

Btw, kul att de va ett par stycken som kommenterade mitt senaste inlägg. MER SÅNT!


Min andra halva och jag på Arvikafestivalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0