Idag mår man som man förtjänar

Ja...rubriken säger väl allt? Det blev en riktigt lyckad kväll igår! Mötte upp Johan och hans vänner på Bröderna Olsson (som för övrigt var ett riktigt riktigt nice ställe) Vi drack, skrattade och träffade massa nice folk. Sen skulle vi vidare, men vi kom inte in nånstans så det blev köpa lite folköl på Sleven och sen till tatueringstudion o fortsätta efterfesten! Det var riktigt nice faktiskt...men runt halv 4 blev jag och Tess så jävla trötta så vi drog hem och somnade på nattbussen. Jag hade ställt klockan för jag visste att vi skulle däcka på bussen. Och klockan ringde...och jag snoozade den självklart. Vaknar en stund senare, kollar ut genom fönstret och ser att vi är framme. Vilket jävla flyt! Precis när jag hade klivit innanför dörren så ringde min klocka igen...kan ju meddela att det är nog sista gången jag ställer klocka på nattbuss.

Nu har jag iaf precis kommit ut ur duschen. Ska klä på mig, fixa o trixa lite sen ska jag hem till Ellen och hennes familj på deras årliga glögg. Trots att vi varit vänner i 9 år så har jag aldrig varit på deras glögg, haha! Men men, langar upp lite bilder från igår lite senare, eller snarare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0