Helg

Efter en lång, skön och kalla promenad med Nico och Ellen är jag nu hemkommen och ska strax mysa ner mig i sängen och kolla Whale Wars! Har snart sett klart på första säsongen och andra säsongen är på väg. Riktigt taggad tjej!

Nu är ju klockan över 12 ---> det är fredag ---> det är helg! Trots att jag jobbar denna helg så kommer jag nog få in lite lattjolajban! Imorgon ska jag och Ellen eventuellt ut o äta middag i stan och sen ska vi hem till Jossi på tjejkväll, riktigt nice. Lördag blir det jobb och efter det tror jag bestämt att jag ska leka med Tess. Vad vi hittar på återstår att se. Och söndag blir det jobb och efter det antagligen bara ta de lugnt..kanske åker över till Nathalie en sväng, var längesen jag var där.

Annars har jag inte mkt att klaga på. Vore ju trevligt med lite party party i helgen, men jobbar man så jobbar man. Fest har jag tid med nästa helg! Fan vad fett!


I läskiga källargången på väg hem från Harry B James


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0