from here to eternity

Värd dag! Riktigt värd! Jobbade från 9.45-15.15 och åkte hem efter det. Hade gjort en liten lista på saker som jag skulle göra när jag kom hem, typ ringa lite ärenden och sånt inför resan (eftersom jag är riktigt seg på att fixa sånt). När allt var gjort var det bara att pricka av från listan, det är en skön känsla! Efter det kom Said och Davve hit och det var riktigt nice eftersom jag inte träffat dom på ett tag, särskilt inte Davve. Vi tryckte i oss massa choklad och satt o dega framför tv:n. Verbal misshandel förekom också.

Vid 9 åkte vi å hämta Ellen på jobbet och sen åkte vi tillbaka hit och dega. Har ännu lite mer grejer jag ska fixa imorgon inför resan..perfekt dag för det eftersom jag är LEDIG! Nice nice! Har dock inte ångest för att jag inte jobbar lika mkt som jag har gjort tidigare månader. Men men..what to do?

Nu börjar resan närma sig och det är lite blandade känslor faktiskt. Kul och spännande och det ska bli riktigt JÄVLA skönt att åka bort och komma iväg från kylan, vintern och allt annat! Men samtidigt är det jobbet för att jag kommer vara borta från mina syskon, mina vänner, min mamma och jag har inget jobb när jag kommer hem...that sucks! Men jag får njuta riktigt ordentligt av den tiden jag kommer vara borta och upptäcka världen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0