För att jag har lika tråkigt som min syster Nathalie och gillar att fixa listor

Namn: Karin Embla Baalbaki
Piercingar: 2 st (men har haft 5)
Tatueringar: 5 st än så länge, men har bokat en tid för nummer 6
Längd: 163,5
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Brunt
Fräknar: Nope
Motto: Fest!

 Kär?  Nej och jag hoppas att jag inte blir på ett bra tag
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, vartsomhelst förutom här
Tycker du att du är attraktiv? Beror på
Dricker du? Jodå! öl öl öl
Vilket schampo använder du? Ingen som helst aning. Sålänge håret blir rent så kunde jag inte bry mig mindre
Vilken parfym använder du? Ingen aning...typ en Date eller ngt som jag har fått från jobbet
Vad är du rädd för? En hel del grejer
Gillar du att tvätta? Tvätta är fest!
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, I love it! Tråkigt bara att alla bergochdalbanor i Sverige är så jävla mesiga.

 Senaste...

Filmen du hyrde? Ingen aning...vem hyr film?
Filmen du köpte? Vem köper film?
Låten du hörde: Nån på mtv...tror det var Taio Cruz med Dynamite
Låten du laddade ner? Det kallas spotify??
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Ellen
TV-program du såg? Whale Wars 2
Person du tänkte på? Irene

 

Favorit...

Låt: Hatar den där frågan för ingen har EN favoritlåt
Sak att göra: Öla
Sport: Hmm...
Dryck: Vatten typ...saft kan va gott
Kläder: Ingen aning
Film: The Cove, A Clockwork Orange, Interview with the Vampire
Bil: Audi R8
Serie: Whale Wars

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Mhm...
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Jupp
Blivit arresterad? Så kul ska vi inte ha
Träffat någon från internet IRL? Haha, jo, PA-tider!

 

Antal...

Gånger du varit kär? 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning
Tjejer du kysst? Om fyllegrejer gills så typ 2..fast det har varit med mina närmaste vänner
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 2-3 ungefär
Gånger ditt namn varit med i tidningen? None

 
Senaste...

Boken du läste? Slash
Personen du fick e-mail av? Kollar typ inte min mail
Personen du fick brev av? Når företag som vill att ja ska fortsätta ha nånting hos dom..
Personen du fick sms av? Irene
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Definitionsfråga eftersom jag bor inte med hela min familj tillsammans...bor bara med mamma
Saken du köpte? Igår

 

Vad har du gjort idag? Jobbet
Var det kul? Nej
Brukar du svära mycket? Japp
När stiger du upp på morgonen? Beror helt på när jag börjar jobbet
Vad har du på dig? Ett par bruna byxor och en svart tunn t-shirt och en svart stickad tröja över eftersom det är så jävla kallt i butiken
Vad ska du göra ikväll? Sova
Vad är du allergisk mot? Inget
Var har du ont? fingrarna
Använder du hårspray? Nej
Kan du stå på händer? Nope
Håkan Hellström eller The Ark? Usch!!!!!!
Salt eller socker? SALT!!
Gillar du ketchup? JA
Är du glad nu? Jovars
Var du glad igår? Igår var jag glad! :)
Vad dansar du till? Sånt jag tycker är bra
Stockholm är... ? Tråkigt
Göteborg är... ? Ännu tråkigare
Kan du sjunga? När jag vill
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Australien


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh en helt ny lista att svara på! Tack som fan, den snor jag rakt av ! :D

2010-11-26 @ 00:30:04
URL: http://itsdare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0