Date med John Blund

Var precis på promenad med Ellen och Nico, riktigt nice! Så länge jag är klädd med full kroppsmundering så kan jag vistas ute i kylan. Nico lekte jättemkt i snön, så roligt för honom då! Tänk om jag också kunde leka i snön. Blir säkert att dra iväg med min älskade snowboard (!) Och appropå hallonbåtar så är jag riktigt sugen på att tatuera mig nu...har endel planer, men det får bli först efter min resa, eftersom jag inte har pengar just nu att lägga på en. Fan...Och så vill ja att Tess kommer hem...hon har iofs typ landat nu o knappt varit i Dublin, men ändå...

Jaja, nu är jag klar med min orddiarée och ska gå lägga mig...för imorgon är det en ny dag på jobbet men den där jääävla julskivan. Gudnajt!


Jag och Jonas på den årliga Kräfta hos Jossi


Kommentarer
Postat av: Jossi

Mina hjärtan!

2010-11-11 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0