christmas songs my ass

Nu sitter jag på jobbet och har min rast. Jag överlevde snön o slasket på väg till jobbet, får se hur det går på hemvägen. Allt går skitbra på jobbet, förutom att vi igår fick vår julskiva...HALLÅ?! Det är november? Vi ska ha denna skiva till säkert januari...jag åker visserligen då, men jag ska stå ut i två månader. Och inte nog med det, det är samma låtar som var på förra årets julskiva..det är fan inte fest!

Jaja, förutom att jag kommer gå runt och vara bitter över julskivan på jobbet så ska ja nog inte göra något särskilt ikväll. Jobbar imorgon i vanlig ordning så det blir lugnt, möjligtvis promenad med Ellen och Demus. Sen på fredag är jag jätteledig!! Då blir det åka på second-hand med Ellen och sen ska vi fixa lite till ett projekt vi har. På kvällen blir det lite chillkrök hos mig eftersom jag har fyllt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0