Bara för att jag har tråkigt...

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Sliten
Favoritgodis: Hmm, inget big fan av godis, men sura godisar isf.
Är det nåt du absolut inte dricker: Vin!
Kläder just nu: Strumpbyxor, t-shirt och stickad tröja över
Sommarplaner: Roskilde och Roadtrip
Fisk eller badkruka: Beror på fan
Saft eller alkohol: Man kanske kan blanda?
Hur många kuddar sover du med: Sover bara på 2 men har typ 6-8 i sängen
Morgon- eller nattmänniska: Vet inte riktigt...nattmänniska kanske.
Sparare eller slösare: Jag är mittemellan. Tycker man ska unna sig saker men inte göra av med för mkt.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ah, vi ha kontakt än idag och han är fortfarande världens bästa människa!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nä, inte på det sättet. Men han är fortfarande en nära vän som jag alltid vill ha vid min sida.
Har någon varit otrogen mot dig förut: Inte vad jag vet om, men jag tror nog att det har hänt. Har mina aningar
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: JA!!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland...Efter det jag har gått igenom så JA!
Är du kittlig: Som fan
Snarkar du? Jag snackar, snackar i somnen, går i sömnen..you name it!
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? Jag kan få en hjärtattack
Äckligaste insekten: ALLA!
Största svaghet: Hmm..svår fråga..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att jag var så snabb så ingen skulle hinna se mig.
Vad vill du jobba som? Veterinär eller marinbiolog
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? Men oh...jättesvårt..:/ ja e ju vegetarian så pizza vore väl rimligt :P
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag är redan både och. Jag har just nu 2 piercingar (tungan och smiley) men jag har tidigare haft två i naveln och en i tragu. Sen har jag 5 tatueringar: en i nacken, två på fötterna, en på vänstra revbenen och 1 på höger höft.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet
Anser du att du är stark? Ja, när jag väl vill och kan!
Kaffe, te eller inget? Både och
Har du en besatthet? Ganska många..ingen idé att rabbla upp alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0